کاترپیلار 966 GC با سوخت و هزینه کمتر

لودر دارای فن بر حسب تقاضا، هیدرولیک حسگر بار و سیستم مدیریت بیکار Cat

لودر چرخ دار کاترپیلار 966 GC دارای اجزای طراحی شده Cat، یک فن بنا به تقاضا، هیدرولیک حسگر بار و کنترل های بصری است که مصرف سوخت و هزینه های عملیاتی را پایین نگه می دارد. یک موتور Cat C9.3B با استانداردهای آلایندگی Tier 4-F مطابقت دارد و دارای قدرت ناخالص 321 اسب بخار است. به گفته این شرکت، ماژول خودکار انتشار گازهای گلخانه ای Cat Clean (CEM)، شامل کاتالیزور SCR و فیلتر ذرات دیزل (DPF)، بدون تأثیر بر برنامه تولید در پس زمینه کار می کند.

سیستم مدیریت دور آرام موتور Cat (EIMS)، خاموش شدن خودکار موتور (EIS)، فن با سرعت متغیر و هیدرولیک حسگر بار به کاهش مصرف سوخت و کاهش سطح صدا کمک می کند. یک فن اختیاری معکوس خودکار به تمیز کردن هسته های خنک کننده برای بهبود عملکرد در محیط های پر زباله کمک می کند.

این لودر دارای یک گیربکس 4 سرعته رو به جلو/عقب کنترل الکترونیکی، انتقال قدرت سیاره ای اتوماتیک با محافظ تعویض دنده و تعویض دنده تک کلاچ برای کارایی، دوام و تعویض دنده نرم است. کنترل سواری اختیاری نرمی کار را در زمین های ناهموار بهبود می بخشد. تنظیمات اکسل دیفرانسیل لغزش محدود اختیاری به منظور افزایش کشش در شرایط نامناسب زیر پا است.

اتصال لودر Z-bar این شرکت با عضو متقاطع ریخته‌گری و اهرم شیب هم قابلیت حفاری قوی و هم نیروهای شکست بالایی را در زمانی که لودر به دریچه‌های Cat Performance Series مجهز است، فراهم می‌کند.سیستم هیدرولیک ابزار حسگر بار به طور مداوم جریان و فشار را کنترل می کند تا دقیقاً با شرایط عملیاتی مطابقت داشته باشد و هم بار روی پمپ و هم سوخت کلی سوخت را کاهش می دهد.

با استفاده از یک رویکرد مبتنی بر سیستم برای متعادل کردن شکل پاکت با ظرفیت بالابر و شیب دستگاه، وزن و اتصال، پاکت های سری Performance برای طیف وسیعی از کاربردها از جمله اهداف عمومی، کف صاف، سنگ های سنگین و مواد سبک در دسترس هستند. Cat می‌گوید، ویژگی‌های طراحی، اپراتورهای تمام سطوح تجربه را قادر می‌سازد تا به طور معمول به 10 درصد عوامل پرکننده سطل بالاتر در مقایسه با طرح‌های قدیمی دست یابند.

966 GC همچنین می‌تواند به کوپلر و کنترل‌های سریع Cat Fusion مجهز شود و همراه با هیدرولیک کمکی کارکرد سوم اختیاری، کوپلر امکان استفاده از طیف گسترده‌ای از اتصالات Cat را فراهم می‌کند. به گفته این شرکت، کیت اختیاری Cat Payload توزین در حین حرکت (که برای تجارت قانونی نیست) را برای اهداف بار دقیق با دقت ثابت شده، نصب انعطاف پذیر و ساده و کالیبراسیون آسان فراهم می کند.

966 GC Wheel Loader Product Brochure

Cat Payload با آوردن وزن بار به کابین، مواد را هنگام حرکت به سمت کامیون و بلند کردن وزن می کند، بنابراین هیچ وقفه ای در چرخه بار وجود ندارد. این به اپراتور اجازه می دهد تا با مشخصات دقیق بارگیری کند و کامیون های بیشتری را بارگیری کند و مواد بیشتری را سریعتر جابجا کند.

این واحد همچنین دارای یک سیستم کنترل ساده، شهودی و ارگونومیک با صفحه نمایش رابط اپراتور است که شامل شش گیج آنالوگ مانند، چراغ های نشانگر رنگی، و یک صفحه نمایش ال سی دی است که همه در دید آسان هستند، بنابراین اپراتورها می توانند به سرعت سیستم های ماشین را نظارت کنند. کنترل‌های ابزار کم تلاش و پایلوت دارای یک کلید گیربکس از راه دور برای راحتی کار هستند.

نردبان های شیبدار و دستگیره های یکپارچه در دو طرف دستگاه قرار گرفته اند تا دسترسی به کابین و فیلتر هوای موتور را فراهم کنند. شیشه جلو شیشه ای مسطح و بدون اعوجاج از سقف تا کف. دوربین دید عقب استاندارد؛ و آینه های بیرونی با آینه های نقطه ای یکپارچه دید همه جانبه را فراهم می کنند. سیستم گرمایش و تهویه مطبوع استاندارد دارای 10 دریچه هواکش است.

برای قابلیت سرویس، دسترسی سطح زمین به نقاط سرویس وجود دارد، و پانل‌های بزرگ جانبی کاپوت موتور و کوره عقب کج شده دسترسی نامحدودی به سوخت و پرکننده‌های DEF، نقاط روغن کاری، فیلترها و پورت‌های نمونه‌گیری مایع را فراهم می‌کنند. با کاهش بیشتر تعمیر و نگهداری، یک سیستم روغن کاری اختیاری Cat Autolube در دسترس است.

با استاندارد Cat Product Link-ready، راندمان عملیاتی، تعمیر و نگهداری پیشگیرانه و سرویس 966 GC افزایش یافته است. Product Link که عمیقاً در سیستم‌های ماشینی ادغام شده است، داده‌های عملیاتی حیاتی را ضبط می‌کند و از راه دور از طریق my.cat.com، برنامه Cat یا VisionLink نظارت می‌شود.

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *