پروژه 64 میلیون دلاری Built Robotics برای تبدیل بیل مکانیکی به ربات!

Built Robotics از بسته شدن بودجه 64 میلیون دلاری سری C خبر داد که به افزایش تولید ارتقاء پس از فروش آن برای تبدیل یک بیل مکانیکی به یک ماشین مستقل کمک می کند.

Built Robotics، یک شرکت نوپا مستقر در سانفرانسیسکو که در حال توسعه کیت های پس از فروش است که می تواند به طور مستقل از تجهیزات ساخت و ساز استفاده کند، به تازگی 64 میلیون دلار افزایش بودجه دریافت کرده است.

این شرکت از بسته شدن بودجه 64 میلیون دلاری سری C به رهبری Tiger Global خبر داد و مجموع بودجه را به 112 میلیون دلار رساند. سرمایه گذاران موجود، از جمله NEA، Founders Fund، Fifth Wall و Building Ventures نیز به این دور پیوستند.

با نصب بیلت رباتیک اگزوسیستم، بیل مکانیکی را می توان به ربات های سنگرگیر کاملاً مستقل تبدیل کرد. مدیرعامل نوآ آماده کمپبل می گوید بودجه سری C به افزایش تولید کمک می کند و ربات ها را در دست پیمانکاران بیشتری قرار می دهد.

Ready-Campbell می‌گوید: «نکته اول این است که به ما کمک می‌کند تولید خود را افزایش دهیم. مقامات شرکت دوست دارند به شوخی بگویند که Exosystems به صورت دستی در سانفرانسیسکو ساخته شده است. “این برای روزهای اولیه کار می کند، اما اکنون چگونه شما را به صدها و هزاران مورد از این موارد ارتقا می دهید.”

مدل کسب و کار Built Robotics به جای همکاری با یک سازنده تجهیزات سنگین یا تلاش برای توسعه ماشین‌های خود، نصب یک کیت پس از فروش است که می‌تواند بیل مکانیکی شما را به یک ربات خاکی تبدیل کند. Ready-Campbell می گوید که آنها سازندگان تجهیزات را به عنوان رقابت در نظر نمی گیرند.

Ready-Campbell می گوید: “من فکر می کنم این یک مشکل واقعا چالش برانگیز است، و در درجه اول یک مشکل نرم افزاری است.”

Built Robotics بر اساس ایده یافتن یک مشکل چالش برانگیز برای کمک به حل آن به عنوان یک مهندس تأسیس شد. Ready-Campbell بر اساس پیشینه خود به ساخت و ساز روی آورد.

Ready-Campbell می‌گوید: «آنچه که ما واقعاً متوجه شده‌ایم این است که برای کارهای خاص، در حال حاضر این کمبود شدید نیروی کار در صنعت ساختمان وجود دارد و پیمانکاران قادر به استخدام اپراتورهای واجد شرایط نیستند. استفاده از ماشین‌های مستقل گامی در رفع کمبود نیروی کار است و در عین حال گام بعدی در تکامل سایت‌های ساخت‌وساز است.

در سال 2017، Built Robotics با تجهیز لودرهای کامپکت شروع به ساخت بولدوزر کرد و به دلیل ماهیت تکراری کارها، به عنوان ماشین ایده آل روی بیل مکانیکی قرار گرفت. CTLها چاقوی سوییس آرمی از ماشین‌ها در یک سایت ساخت‌وساز هستند و حتی بولدوزرها به اندازه کافی کارهای منحصربه‌فرد را انجام می‌دهند که تکراری نیستند که استفاده از آن به عنوان یک عملکرد رباتیک دشوارتر شود.

Ready-Campbell می‌گوید: «ما حفر ترانشه برای زیرساخت‌های مدفون را به عنوان بهترین کاربرد برای روبات‌ها شناسایی کرده‌ایم. ما فکر می کنیم در آینده برنامه های بیشتری وجود خواهد داشت، اما این جایی است که روبات ها آماده استفاده هستند. این چالش‌برانگیزترین کار در کار نیست، اما باید مشخصات آن باشد و باید با خیال راحت حفاری شود. چیزی که ما دریافتیم این است که اگر پیمانکاران بتوانند به نوعی ربات‌ها را راه‌اندازی کنند و بتوانند ترانشه ها را از بین ببرند، پرسنل آن‌ها را آزاد می‌کند تا کارهای چالش‌برانگیز دیگر پروژه را انجام دهند.

در حالی که کاملاً در بازار منحصر به فرد نیست، بسته به تعریف شما از خودکار، Built Robotics جزو اولین شرکت هایی است که به صورت تجاری سیستم های کاملاً مستقل را برای بیل مکانیکی به کار می گیرد.

فراتر از یک ایده

کار با Exosystems این شرکت در شمال کالیفرنیا با پروژه ای شامل یک پارک آغاز شد. در حال حاضر، بیل‌های مکانیکی مجهز به سیستم روباتیک ساخته شده در مزرعه خورشیدی 1.1 گیگاواتی، یکی از بزرگترین سایت‌های این چنینی در کشور، نصب شده‌اند.

Ready-Campbell می‌گوید: «ما در پروژه‌هایی با اشکال و اندازه‌ها بوده‌ایم. “ما فکر می کنیم این بهترین راه برای حفر ترانشه است و مشتریان ما تمایل دارند با آن موافقت کنند.”

مدل کسب و کار شرکت به گونه ای است که هزینه سرمایه اولیه زیادی را دریافت نمی کند. او می گوید که نصب و آموزش در هزینه اجاره ماهانه و دستمزد ساعتی گنجانده شده است که حتی برای یک پیمانکار کوچک یا متوسط ​​قابل دسترسی تر است. پیمانکاران می توانند Exosystems را به عنوان واحدهای مستقل برای نصب بر روی تجهیزات خود اجاره کنند، یا می توانند بیل مکانیکی از پیش ارتقا یافته را مستقیماً از Built Robotics اجاره کنند.

تا به امروز، فناوری رباتیک ساخته شده توسط پیمانکاران، از جمله Mortenson و Black & Veatch، که Exosystem را امتحان کرده‌اند و از ماشین‌های مستقل استفاده کرده‌اند، پشتیبانی شده است. Ready-Campbell می گوید که پیمانکاران در پاسخ های خود عمل گرا بوده اند.

او می‌گوید: «اگر ابزاری را به آنها بدهید که آماده خروج از دروازه است و فوراً بهره‌وری را بهبود می‌بخشد و در زمان صرفه‌جویی می‌کند، آنها در واقع مایلند به این فناوری متمایل شوند. “من فکر می کنم چیزی که برای صنعت یک چالش بوده این است که ذاتاً یک محیط دشوار برای استقرار سیستم های خودمختار است.”

همراه با ادامه بودجه برای رشد، Built Robotics از طریق مشارکت آموزشی با 400000 عضو اتحادیه بین‌المللی مهندسان عملیاتی (IUOE)، که نماینده اپراتورهای تجهیزات در ایالات متحده و کانادا است، پشتیبانی دریافت کرده است. هسته اصلی این مشارکت این اطمینان است که اپراتورها در مورد آخرین فناوری موجود آموزش خواهند دید، زیرا روبات ها یکی از آن ابزارهای آینده در نظر گرفته می شوند. از طریق این مشارکت، Built Robotics چندین اپراتور اتحادیه را به عنوان اپراتور تجهیزات روباتیک یا REO آموزش داده است.

Ready-Campbell می‌گوید: «ما فکر می‌کنیم که این یکی از مسیرهای حیاتی برای مقیاس‌بندی این فناوری به روشی ایمن در آینده خواهد بود.

ربات 80000 پوندی؟

Exosystem Built Robotics به گونه ای طراحی شده است که برای بیل مکانیکی های سایز متوسط ​​تا بزرگ، ماشین های 15 تا 60 تنی مناسب باشد. با ماشین‌های مدل آخر، با الکترونیک خالص کار می‌کند و در ماشین‌های قدیمی‌تر، شرکت منیفولد خود را برای کنترل هیدرولیک پایلوت نصب می‌کند.

Exosystem در حال حاضر یک جعبه سیاه با اندازه قابل توجه و خنک کننده مایع است که مملو از قطعات الکترونیکی در پشت دستگاه بسته بندی شده است، اما با توسعه فناوری و کوچک سازی برخی از قطعات، امید است که فناوری مشابهی برای ماشین های کوچکتر مانند فشرده اعمال شود. کاوشگران.

این ماشین‌ها مخارج سرمایه‌ای قابل توجهی هستند و مهم است که این ابزار تا حد امکان انعطاف‌پذیر باشد تا به پیمانکاران زمان لازم برای بازگشت سرمایه‌شان را بدهد. در حالی که قابلیت رباتیک ترانشه برداری قابل توجه است، بیل مکانیکی ماشین های همه کاره در محل کار هستند، بنابراین یک سوئیچ به اپراتور اجازه می دهد تا در کابین بپرد و کنترل را در دست بگیرد.

Ready-Campbell می‌گوید در مورد عملیات واقعی، ایمنی یکی از نگرانی‌های اصلی خارج از حفر موفقیت‌آمیز ترانشه است. برای پاسخگویی به این نگرانی ها، Built Robotics دارای یک سیستم ایمنی هشت لایه است:

نارنجی برای هشدار به مردم مبنی بر عدم نزدیک شدن به دستگاه، مانع ایمنی را جدا کرد.

منطقه GPS دارای حصار جغرافیایی که به دستگاه می‌گوید در آن منطقه بماند.

سیستم ادراک مبتنی بر دوربین استریو برای نظارت مداوم بر عابران پیاده و موانع.

سیستم راداری برای شناسایی بیشتر موانع.

چراغ‌های ایمنی Hi-Vis که به رنگ آبی چشمک می‌زنند تا هر کسی را که نزدیک می‌شود از خود دور کند. اگر چراغ ها ثابت هستند، نزدیک شدن به آن بی خطر است. اگر چراغ‌ها چشمک می‌زنند، دور بمانید زیرا در حالت خودکار است.

ایستگاه های الکترونیکی بی سیم با برد تا 546 یارد.

استاپ الکترونیکی سیم‌کشی شده روی دستگاه برای زمانی که به آن نزدیک هستید و شروع به حرکت کرد،.

علائم ایمنی و برگردان.

طبق گفته Ready-Campbell، تا به امروز، اجاره‌های Built Robotics سابقه ایمنی کاملی دارند.

پس از برنامه ریزی در منطقه دارای حصار جغرافیایی، دستگاه می تواند هر نوع ترانشه مورد نیاز در آن منطقه را حفر کند. یک فایل CSV با جزئیات در مورد عمق، درجه و سایر مشخصات را می توان در Exosystem بارگذاری کرد تا به دستگاه بگوید چه کاری انجام دهد. در آن نقطه، ربات کنترل می شود و حفاری شروع می شود، بدون اینکه کسی در کابین باشد.

Ready-Campbell می‌گوید: «شما اساساً همان عملکردها را دریافت می‌کنید، اما کاملاً خودمختار است زیرا شخصی در کابین ندارید.

این سیستم از طریق یک برنامه مبتنی بر ابر به نام Everest عمل می کند که به اپراتورها اجازه می دهد تا Exosystem را از طریق لپ تاپ در هر نقطه از جهان کنترل کنند. Ready-Campbell در حال حاضر می گوید تنها وظیفه موجود در سیستم حفر یک ترانشه است. کارهای اضافی مانند پر کردن، تراکم و جابجایی مواد در اواخر امسال و تا سال 2023 به اورست اضافه خواهد شد.

Ready-Campbell می‌گوید: «ما فکر می‌کنیم کارهای مختلفی وجود دارد که ربات می‌تواند انجام دهد، و فقط باید ویژگی‌ها را معرفی کرد و اطمینان حاصل کرد که آنها قابل اعتماد و آماده برای بهترین زمان هستند».

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *