بررسی جدیدترین ماشین‌آلات برقی دنیای صنعت

به برق بزنید!

Conexpo امسال وعده می دهد که برقی ترین Conexpo تا کنون باشد، و این فقط یک پکیچ بازاریابی نیست: این یک بیانیه واقعی است که منعکس کننده اشتیاق تولید کنندگان برای نشان دادن تجهیزات الکتریکی خود است.

در تقریباً سه سال پس از برگزاری Conexpo 2020، توسعه (و ارتقاء) تجهیزات الکتریکی، و همچنین مشارکت باتری و فناوری، تقریباً بدون توقف بوده است. استفن روی، رئیس شرکت تجهیزات ساختمانی ولوو در آمریکای شمالی گفت: «این نمایشگاه هر سه سال یک بار برگزار می‌شود. تغییرات فناوری از زمان نمایشگاه 2020 بسیار قابل توجه است. و من فکر می‌کنم حضور رو در رو در آنجا کمک می‌کند تا احساس درستی از اینکه صنعت به کجا می‌رود، تضمین شود.»

شرکت کنندگان امسال بیش از هیبریدی ها و بیشتر از نمونه های اولیه را خواهند دید. آن‌ها ماشین‌های الکتریکی مشابه ماشین‌های موجود در ساعت‌های آزمایش ثبت‌نام میدانی را برای اصلاح نهایی، و همچنین واحدهایی را برای فروش در حال حاضر در آمریکای شمالی خواهند دید.

در اینجا نمونه کوچکی از آنچه ممکن است تماشاگران نمایش در لاس وگاس در 14 تا 18 مارس با آن روبرو شوند آورده شده است. مطمئن باشید که بیش از آنچه در اینجا ذکر شده است، OEM ها کالاهای خود را به برق وصل می کنند.

ولوو CE که تهاجمی‌ترین شرکت در بازاریابی غول های برقی بوده است، ماشین‌هایی را که در حال حاضر در ایالات متحده به فروش می‌رساند را نشان می‌دهد. اینها شامل پنج مدل است: بیل مکانیکی فشرده EC18، EC18R و ECR25 Electric و لودرهای چرخدار فشرده L20 و L25.

لودر برقی فشرده L25 قبلاً ارتقا یافته است

ولوو می‌گوید، گزینه مناسب برای اتصال موازی جدید، به‌ویژه برای سیکل‌های کار متوسط و برنامه‌های حمل پالت، مکمل نوع Z موجود – ولوو می‌گوید که گشتاور شکست بالایی را ارائه می‌کند – اما اکنون برای کاربردهای بیشتر خواهد بود. و با افزایش حداکثر سرعت تا 20 کیلومتر در ساعت، L25 Electric می تواند سریعتر به محل کار بعدی حرکت کند.

ترمز دستی برقی جدید با قابلیت نگه داشتن در سربالایی یک ویژگی خودکار برای اپراتورهایی است که در هر سایت ساختمانی ، به ویژه در شیب ها یا زمین های ناهموار کار می کنند و از آنجایی که ترمز دیسکی که در مدل قبلی وجود داشت، اکنون با یک ترمز دیسک مرطوب با فنر و آزاد شده هیدرولیک جایگزین شده است. الزامات مربوط به تعمیر و نگهداری حذف شده است و راحتی اپراتور نیز به دلیل جوی استیک ارگونومیک تر افزایش یافته است.

برای اپراتورهایی که در آب و هوای سرد کار می‌کنند، ولوو می‌گوید که اکنون می‌توانند زمان و روزهای هفته را که می‌خواهند با یک کابین از قبل گرم شده و یخ‌زدایی شده وارد شوند را به لطف گزینه جدید گرمکن کابین قابل برنامه‌ریزی انتخاب کنند. همچنین نیاز به دست زدن به زیر کاپوت برای خاموش کردن کلید اصلی در پایان یک شیفت، اکنون با استفاده منظم از دستگاه حذف شده است.

علاوه بر این پنج مدل، Volvo Construction Equipment یک گزینه تامین مالی به طور خاص برای تجهیزات فشرده الکتریکی خود معرفی کرده است.

این شرکت می‌گوید بسته‌های لیزینگ شامل بسته‌های شارژ، نگهداری، تعمیرات و موارد دیگر را در بر می‌گیرد، در حالی که در مقایسه با اقلامی که جداگانه خریداری می‌شوند، معامله بهتری ارائه می‌دهد.

گزینه بعدی که در ایالات متحده و کانادا از طریق خدمات مالی ولوو (VFS) در دسترس است، فرآیند تنظیم اجاره نامه همه جانبه برای ماشین های الکتریکی مانند سایر ماشین های Volvo CE است.

مشتریان با فروشنده محلی Volvo CE و VFS خود کار خواهند کرد تا مدت قرارداد را تعیین کنند، تعیین کنند که هر دستگاه چند ساعت می‌تواند کار کند، و درباره پرداخت‌های ماهانه مذاکره کنند.

سپس، در داخل بسته، مشتریان موارد ذیل را دریافت می کنند:

• یک برنامه تعمیر و نگهداری تجهیزات برای کمک به اطمینان از اینکه ماشین های الکتریکی همانطور که باید فعال و کار می کنند. مستاجرها این گزینه را خواهند داشت که ماشین‌ها را برای تعمیر و نگهداری به محل نمایندگی ولوو خود بیاورند یا از فروشنده بخواهند به آنها مراجعه کند.

• پوشش طولانی مدت برای تعمیرات، فراتر از دوره گارانتی کارخانه. این امر با پوشاندن ماشین‌ها برای مدت طولانی‌تر به محدود کردن خطرات کمک می‌کند.

• بیمه خسارت فیزیکی (در حال حاضر فقط در ایالات متحده موجود است) در صورت وقوع حادثه ای تحت پوشش که باعث آسیب به دستگاه شود.

• امکان تامین مالی شارژر در کنار اجاره نامه با یک پرداخت ماهانه. شارژر اجاره ای نیست، اما با همان شرایط و نرخ های بسته کامل تأمین مالی می شود. به عنوان مثال، اگر مشتری برای اجاره نامه 48 ماهه ثبت نام کند، می تواند هزینه شارژر را در 48 پرداخت ماهانه نیز بپردازد. و از آنجایی که شامل پکیج است، آنها فقط یک پرداخت در ماه به VFS انجام می دهند.

• صرفه جویی در هزینه در بسته نرم افزاری ماشین های فشرده الکتریکی. این ممکن است تا 15 درصد کمتر در پرداخت ماهانه نسبت به خرید اقلام جداگانه، بسته به نمایندگی – و فقط از طریق اجاره نامه همه جانبه در دسترس است.

مزیت دیگر این است که بسته های لیزینگ با یک گزینه خاتمه زودهنگام ساده در 24 ماه ارائه می شود.

برای بررسی گزینه های تامین مالی، مشتریان می توانند از سایت ماشین الکتریکی ولوو بازدید کنند، مدل مورد نظر خود را انتخاب کنند و از ابزار “ساخت” برای پیکربندی مدل بر اساس نیازهای خود استفاده کنند. اگر آنها برنامه تامین مالی را در ابزار انتخاب کنند، یک فروشنده با آنها پیگیری می کند.

همه اینها علاوه بر برنامه مدیریت ماشین الکتریکی (EMMA) است که موقعیت مکانی دستگاه، سطح باتری و وضعیت شارژ را در اختیار کاربران قرار می دهد.

Bobcat احتمالاً بیل مکانیکی فشرده E19e خود را که در ماه اکتبر در Bauma در مونیخ آلمان به نمایش گذاشته شد، به نمایش خواهد گذاشت. Bobcat اخیرا ماشین های الکتریکی متعددی را معرفی کرده است. اسکات پارک، مدیرعامل دوسان بابکت گفت: «با معرفی E19e، Bobcat خط تولید ماشین‌های بدون آلایندگی و بی‌صدا را که می‌تواند با عملکرد عالی مدل‌های معمولی ما مطابقت داشته باشد، گسترش داده است.

این شرکت می‌گوید موتورهای الکتریکی E19e بدون توجه به دور در دقیقه، گشتاور کامل را ارائه می‌کنند، بهره‌وری بالا، کنترل هیدرولیک نرم و عملکرد چند منظوره بر حسب تقاضا را بدون افت قدرت محسوس ارائه می‌کنند.

مانند E10e و E32e که قبلا معرفی شده بودند، E19e مدت زمان کارکرد چهار ساعته مداوم را در بسته باتری لیتیوم یون خود ارائه می دهد. با یک پریز استاندارد 120 ولت شارژ می شود و برای شارژ کامل به هشت ساعت زمان نیاز دارد. اگرچه کاربردها متفاوت است، هر شارژ می تواند از عملیات معمول کار روزانه و استفاده از حالت های کاری تا چهار ساعت کار مداوم و یک روز کامل کار در طول استفاده متناوب یا یک روز کاری معمولی پیمانکار پشتیبانی کند.

بیل مکانیکی الکتریکی این شرکت برای پشتیبانی از کارگاه های حساس به محیط زیست طراحی شده است. آنها به کاربران اجازه می دهند در داخل سازه هایی کار کنند که خروجی اگزوز دیزل محدود است. این تجهیزات سطح سر و صدا و لرزش را به میزان قابل توجهی پایین‌تر ارائه می‌دهند که ارتباطات محل کار را بهبود می‌بخشد و امکان کار در مناطق حساس به صدا را فراهم می‌کند.

به گفته کیس، شرکت Case Construction Equipment در حال حاضر در حال آزمایش بکهو لودر 580 EV با دو دستگاه برق نیویورک است و نتایج اولیه امیدوارکننده است.

گاز اند الکتریک ایالت نیویورک و گاز اند الکتریک روچستر هر کدام یک بکهو لودر الکتریکی Case 580 EV دارند. برقی‌سازی بکهو لودر با همکاری شرکت‌های نیویورکی Green Machine Equipment و Moog انجام شد. تراکتور مونرو در نیویورک از ماشین های موجود در این زمینه پشتیبانی می کند.

تری دولان، معاون کیس، آمریکای شمالی گفت: «پاسخ مشتریان، در مورد استفاده از آن، پاسخ بسیار خوبی بود. “زمان اجرا که آنها از آن دریافت کرده اند، و توانایی کار در محیط های مسکونی را بدون صدای زیادی که با یک واحد سنتی خواهید داشت را دوست دارند.

ما هنوز در حال توسعه هستیم

این شرکت همچنین از اولین بیل مکانیکی الکتریکی خود، مینی بیل مکانیکی CX15 EV، در جریان رویداد روز بازار سرمایه صنعتی CNH در سال گذشته رونمایی کرد. این شرکت قصد دارد این مینی بیل مکانیکی را در سال 2023 وارد بازار آمریکای شمالی کند.

مینی بیل مکانیکی CX15 EV Case دارای وزن عملیاتی 2900 پوند است و از یک موتور الکتریکی 16 کیلوواتی تغذیه می کند. مسیرهای جمع شونده عرض دستگاه حدود 31 اینچ را فراهم می کند تا امکان دسترسی در فضاهای محدود را فراهم کند. همچنین می تواند بسیار نزدیک به سازه ها و موانع با حداقل طراحی شعاع نوسان کار کند.

باتری لیتیوم یون 21.5 کیلووات ساعتی یا توسط شارژر داخلی 110 ولت / 220 ولت یا از طریق یک شارژر سریع خارجی شارژ می شود که می تواند دستگاه را در عرض 90 دقیقه شارژ کند. بسته به کاربرد، شرکت می گوید که بیل مکانیکی قدرت کافی برای کار در یک روز کاری کامل هشت ساعته را خواهد داشت. یک سیستم هیدرولیک بار سنج به اپراتور این امکان را می دهد که واحد را برای هر کار فراخوانی کند.

دقیقاً مانند کاری که کیس در ایالت نیویورک انجام می دهد، جان دیر با National Grid، یک شرکت انرژی که به بیش از 20 میلیون نفر در سراسر شمال شرق خدمت می کند، شریک می شود تا به طور مشترک یک مفهوم بکهو لودر الکتریکی را آزمایش کند.

John Deere طراحی خودروی برقی با باتری که به آن E-Power نیز گفته می‌شود، برای همان سطح عملکردی بکهو 310 لیتری دیزلی خود طراحی شده است. این طراحی برای ارائه هزینه های عملیاتی روزانه به میزان قابل توجهی کمتر، سر و صدای کمتر محل کار، افزایش قابلیت اطمینان دستگاه و آلایندگی صفر در نظر گرفته شده است.

جیسون دالی، مدیر جهانی، سیستم‌های تولید، فناوری و بازاریابی، جان دیر گفت: «ما هیجان زده‌ایم که با National Grid، پیشرو در ترویج راه‌حل‌های انرژی پاک، کار کنیم تا طراحی واحد الکتریکی جان دیر را در شرایط واقعی آزمایش کنیم. . جان دیر متعهد به توسعه تجهیزات نوآورانه، قوی آزمایش شده و قابل اعتماد برای مشتریان خود است و ارزش قابل اندازه گیری را از طریق ادغام راه حل های فناوری هوشمند در ماشین های ما باز می کند. این پروژه یکی دیگر از پله‌های سفر نوآوری ما در بیل‌بکهو است که قصد دارد به آزمایش‌های برق‌رسانی بعدی و اصلاح طراحی منجر شود.»

دوره آزمایشی شبکه ملی را قادر می‌سازد تا استفاده از تجهیزات الکتریکی را در سایت‌های کار گسترش دهد و تعهد خود را به استفاده از راه‌حل‌های انرژی پاک و انعطاف‌پذیر تأیید کند.

بادار خان، رئیس نشنال گرید ایالات متحده، گفت: «نشنال گرید یکی از تنها دو شرکت انرژی در ایالات متحده است که بکهوهای برقی را به ناوگان خود اضافه می کند. وسایل نقلیه، که می تواند انقلابی برای صنعت ما باشد.

سازنده تجهیزات کامپکت اسپانیایی AUSA دو خودروی الکتریکی را در Bauma نشان داد که به اینجا راه خواهند یافت: دامپر D151AEG و هندلرکنترلر تلسکوپی T164E.

جوزپ سولر، مدیر کشور AUSA گفت: «پس از سه سال و حوادث متعدد جهانی از آخرین نسخه، ما می‌دانستیم که بخش مشتاقانه منتظر حضور در این رویداد است.

دامپر D151AEG اولین دامپر برقی AUSA است که دارای محموله 1500 کیلوگرمی است. T164E اولین هندلر تلسکوپی الکتریکی این شرکت است و دارای محموله 1600 کیلوگرمی است. با قابلیت های همه جانبه و حداکثر ارتفاع بالابری 4 متری، می تواند در فضاهای بدون آلایندگی مانند گلخانه ها، فضاهای بسته و حتی کار در شب به دلیل حداقل انتشار صدا کار کند.

هر دو مدل با محدوده عملیاتی حداقل یک روز کاری کامل طراحی شده اند. بسته باتری لیتیوم یونی به صورت الکترونیکی مدیریت می شود تا حداکثر قدرت را در شرایط همه جانبه برای مطابقت با خودروهای دیزلی ارائه دهد. همچنین، هنگامی که شتاب دهنده آزاد می شود، موتور الکتریکی سرعت را به طور لحظه ای کاهش می دهد در حالی که انرژی دوباره تولید می شود و برد آن را افزایش می دهد.

XCMG، یک سازنده چینی، بیل های الکتریکی را در Conexpo به نمایش می گذارد. بیل مکانیکی XE35U-E، نمایشگر تازه در Bauma، یک دستگاه 9480 پوندی است که با باتری کار می کند و آلایندگی صفر دارد. در مقایسه با موتور دیزلی سنتی، XCMG می گوید که بیشتر سازگار با محیط زیست و اقتصادی، و موجب صرفه جویی در هزینه ناوگان است.

کوماتسو یک نمونه اولیه لودر چرخدار کاملاً الکتریکی را در Bauma به نمایش گذاشت که احتمالاً نقطه برجسته نمایشگاه Conexpo آن خواهد بود. سیستم برقی دستگاه شامل یک موتور کشش الکتریکی است. سیلندرهای الکتریکی بالابر، شیب و فرمان؛ الکترونیک قدرت؛ کامپیوتر کنترل سیستم؛ باتری؛ و سیستم مدیریت باتری سیستم کنترل یکپارچه اقدامات را در سراسر دستگاه متصل می کند و هماهنگ می کند، در حالی که محرک ها و موتورهای تمام الکتریکی نیرو را به سیستم کشش و بارگذاری دستگاه ارائه می دهند.

به گفته کوماتسو، سیستم برق رسانی ماشین هوشمند نمونه اولیه به گونه ای طراحی شده است که متصل و آماده اتوماسیون باشد. این سیستم دارای قابلیت های سنجش و کنترل مورد نیاز برای اتوماسیون است، در حالی که چارچوب نرم افزاری یکپارچه با ابزارهای داخلی برای هماهنگ کردن چندین محور حرکت و کنترل دقیق گشتاور، سرعت، موقعیت و نیرو ارائه می شود.

به گفته کوماتسو، کوماتسو با Moog در این دستگاه همکاری کرد، که اکنون برای آزمایش مشترک آماده است. این آزمایش ها شامل سطح کارایی، زمان کارکرد و راحتی لودر خواهد بود.

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *