پوست‌اندازی لودرهای خط ۸ کوماتسو

لودر چرخدار کوماتسو WA480-8 به گونه ای طراحی شده است که برای بارگیری سنگدانه ها و سایر مواد فرآوری شده در کامیون های بزرگراهی طراحی شده است و همچنین می تواند برای استفاده در زیرساخت ها، جنگل ها و کاربردهای ساخت و ساز غیر مسکونی سازگار باشد. ین دستگاه دارای 1400 پوند وزنه اضافی برای بارگیری در محوطه و یک واحد اندازه گیری بار یکپارچه است.

لبه های جانبی منحنی پاکت 7.2 یارد مکعبی طراحی شده توسط کوماتسو برای به حداقل رساندن ریزش ساخته شده است و فضای داخلی و شکل آن جریان مواد نرم را فراهم می کند. به گفته این شرکت، فک بلند پاکت و کاهش زاویه صفحه ضربه به آن کمک می کند تا به راحتی پر شود و مقاومت کمی در هنگام نفوذ به شمع ایجاد کند.

یک سیستم بار سنج یکپارچه در کابین به اپراتورها اجازه می دهد تا ببینند چقر مواد در پاکت بارگیری شده است. این لودر همچنین دارای سیستم فرمان جوی استیک پیشرفته و صندلی تعلیق بادی است.

برای افزایش ظرفیت و پایداری پاکت، ماشین دارای بیش از 1400 پوند وزنه اضافه در مقایسه با استاندارد WA480-8 است. با این سیستم پایداری بیشتر توسط لاستیک‌های سطح پایین با افزایش تماس با زمین که بر روی محورهای جدید و سنگین جلو و عقب نصب شده‌اند، فراهم می‌شود.

برای ارتقای حداکثر عمر ترمز در کاربردهای طولانی مدت بار و حمل یا سرعت بالا، لودر WA480-8 دارای یک سیستم ترمز خنک شونده جدید با هوا است.

این شرکت می گوید که سیستم اختصاصی راندمان خنک کننده بالاتر را حتی در محیط های سخت افزایش می دهد.

عملکرد خنک‌کننده پایدار تحت عملکرد چرخه کاری بالا به کاهش خطر گرم شدن بیش از حد روغن کمک می‌کند و در شرایط آزمایشی شدید، سیستم خنک‌کننده اثر خنک‌کننده بهتری را بین ۵۶ تا ۵۸ فارنهایت نشان داد. یک سنسور روی پمپ محرک الکتریکی دمای محور را اندازه گیری می کند و فقط در صورت نیاز فعال می شود.

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *