سرمایه گذاری کاترپیلار روی انرژی پاک

چه چیزی باعث رشد آینده در صنعت ساخت و ساز خواهد شد؟ کاترپیلار روی انتقال انرژی پاک و افزایش تقاضای جهانی انرژی سرمایه گذاری می کند.

در جریان رویداد روز سرمایه‌گذار کاترپیلار که در 17 می در گریپ‌وین، تگزاس برگزار شد، جیم امپلبی، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت، گفت که تولیدکننده در موقعیتی شیرین نشسته است تا به مشتریان کمک کند تا 5 تریلیون دلار سرمایه‌گذاری زیرساختی مربوط به انتقال انرژی را طی 20 سال آینده انجام دهند.

این رویداد به شدت بر خدمات، فناوری و پایداری کاترپیلار و فرصت‌های رشد بلندمدت در آن مناطق متمرکز بود. Umpleby و رهبری شرکت چندین عامل را برجسته کردند که باعث سرمایه گذاری و افزایش نیاز به تجهیزات و خدمات در صنعت ساخت و ساز، صنایع منابع و بخش های انرژی و حمل و نقل می شود، از جمله:

افزایش نیاز به کالاهای استخراج شده، نفت و گاز طبیعی

تجهیزات ساختمانی مورد نیاز برای ساخت زیرساخت های انرژی جدید

افزایش قابلیت اطمینان انرژی حاصل از انرژی تجدیدپذیر

کمک به مشتریان برای دستیابی به اهداف کاهش کربن

با در نظر گرفتن این موضوع، کاترپیلار پایداری را به عنوان یک منطقه تمرکز استراتژیک جدید، همراه با برتری عملیاتی، پیشنهادات و خدمات گسترده، برای کمک به مشتریان برای ساختن جهانی بهتر و پایدارتر اعلام کرد. بخشی از این تمرکز شامل افزایش سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه طی پنج سال آینده برای تسریع گسترش فناوری خواهد بود.

امپلبی گفت: “دیدگاه های مختلفی در مورد چگونگی برآورده شدن تقاضای رو به رشد جهانی انرژی در دهه های آینده وجود دارد. کاترپیلار بدون توجه به ترکیبی که بین انرژی های تجدید پذیر و منابع سنتی انرژی وجود دارد، موقعیت خوبی برای بهره مندی از افزایش تقاضای جهانی انرژی دارد.”

سوابق ما در دستیابی به حاشیه سود بالا به ما انعطاف پذیری می دهد تا سرمایه گذاری های فناوری خود را برای حمایت از دستاوردهای بیشتر در زمینه استقلال، سوخت های جایگزین، اتصال، دیجیتال و برق رسانی افزایش دهیم.

قدرت پایدار

هسته اصلی تحول پایداری کاترپیلار، قدرت است. گروه انرژی و حمل و نقل کاترپیلار شامل توربین های گاز، لوکوموتیوها، موتورها و ژنراتورها و همچنین بخش بازسازی این شرکت است. در حال حاضر، این بخش در حال کار برای یکپارچه سازی منابع برق فعلی با منابع برق پیشرفته برای آینده است.

جو کرید، رئیس گروه انرژی و حمل‌ونقل گفت: «یکی از کارهای فوری که می‌توانیم برای کمک به مشتریان خود در کاهش ردپای کربن خود در حال حاضر انجام دهیم، استفاده از سوخت‌های با شدت کربن پایین است. مجموعه محصولات موجود ما قادر به کار بر روی طیف گسترده ای از انواع سوخت از جمله سوخت های تجدید پذیر، بیودیزل، هیدروژن و ترکیبات هیدروژنی است. در عین حال، ما در حال توسعه فناوری‌های انرژی جدید در آینده هستیم که بر باتری‌های الکتریکی و سلول‌های سوختی هیدروژنی متمرکز است.

کاترپیلار می‌گوید که قصد دارد راه‌حل‌هایی برای باتری ایجاد کند که به‌منظور کاهش یا افزایش مقیاس‌سازی برای پاسخگویی به نیاز برق برای انواع ماشین‌ها و برنامه‌ها، از کامیون‌های بزرگ استخراج تا محصولات ساختمانی و کاربردهای برق ثابت طراحی شده‌اند.

کرید می‌گوید: «ما یک سیستم مدیریت باتری اختصاصی برای نظارت بر باتری‌ها و یک پیشرانه کاملاً یکپارچه باتری-الکتریکی برای هر دستگاه برق‌دار خواهیم داشت». «تخصص ما در تولید برق پراکنده با تیم‌ها یا توربین‌های برق نیز برای ما مفید خواهد بود، زیرا ما مجموعه راه‌حل‌های شارژ خود را طراحی می‌کنیم و فرصت‌های خدمات ارزشمندی را برای ما در آینده فراهم می‌کنیم، زیرا به مشتریان خود در مورد نیازهای زیرساختی سایت برای پشتیبانی از ناوگان برقی آنها کمک می‌کنیم. “

با توجه به تعداد چرخه های شارژ و دشارژ که در کاربردهای پرقدرت مانند ماینینگ اتفاق می افتد، باتری ها باید در طول چرخه عمر محصول تعویض شوند. به همین دلیل، Cat خدمات ارائه شده توسط بخش تولید مجدد خود را برای استفاده مجدد در باتری ها برای استفاده در برنامه های کم مصرف در طول عمر دوم خود تصور می کند.

Creed می‌گوید بین همکاری‌های اخیر با Chevron، BNSF، مایکروسافت و بالارد، و سرمایه‌گذاری‌ها و خرید سهام در Carbon Point Solutions، SPM Oil & Gas و Tangent Energy Solutions، کاترپیلار موقعیت خوبی برای رشد خدمات و ارتقای قابلیت‌های خود برای کمک به مشتریان دارد. از طریق انتقال انرژی

حمایت از پیمانکاران در طول دوره های تقاضای بالا

تونی فاسینو، رئیس گروه صنایع ساختمانی، با پیش‌بینی رشد قوی در ساخت‌وسازهای مسکونی، ساخت‌وساز سنتی زیرساخت‌ها و زیرساخت‌های انتقال انرژی از هم‌اکنون تا سال 2040، گفت که کاترپیلار بر روی آسان‌تر ساختن خرید و مالکیت تجهیزات خود تمرکز دارد زیرا پیمانکاران رشد می‌کنند و ناوگان خود را حفظ می‌کنند.

در حال حاضر چندین برنامه برای به حداکثر رساندن زمان کارکرد دستگاه ارائه شده است. گزینه‌های خود سرویس (SSO) تمام قطعات لازم را برای مشتریانی که می‌خواهند تجهیزات خود را تعمیر کنند، فراهم می‌کند، در حالی که رویدادهای خدمات اولویت‌دار (PSE) از داده‌های ماشین‌های متصل برای توصیه تعمیر و نگهداری پیشگیرانه استفاده می‌کنند. با پرداخت هزینه ماهانه اضافی، صاحبان تجهیزات می توانند یک قرارداد ارزش مشتری (CVA) اضافه کنند، که به آنها امکان دسترسی ترجیحی به قطعات اصلی Cat، عیب یابی و تشخیص و مدیریت سلامت تجهیزات را از طریق Cat Inspect می دهد.

فاسینو همچنین به پیشرفت‌های ماشین‌آلات و راه‌حل‌های فناوری موجود برای کمک به مشتریان برای افزایش کارایی و بهره‌وری در مواجهه با کمبود نیروی کار، مشاغل چالش برانگیزتر و حاشیه‌های ضعیف‌تر اشاره کرد.

راه حل های فناوری عبارتند از:

Cat Grade برای تسطیح خودکار

Cat Compact برای اندازه گیری تراکم

Cat Payload برای کاهش زمان بارگذاری

Cat Detect برای افزایش دید در اطراف تجهیزات

Command Cat برای کار با تجهیزات از راه دور

Cat Equipment Management برای ردیابی عملکرد دارایی های فردی

Cat Productivity برای استفاده از ناوگان در زمان واقعی و داده های سلامت ماشین

در 30 سال گذشته، سازنده سرمایه گذاری هایی را برای بهبود کارایی ماشین انجام داده است، از درایوهای الکتریکی به هیبریدهای هیدرولیک، و در حال حاضر، ماشین های باتری دار تبدیل شده است. فاسینو اشاره کرد که چندین ماشین آلایندگی صفر در نمایشگاه های تجاری آینده به نمایش گذاشته خواهد شد.

فاسینو می‌گوید: «ماشین‌های ما در حال حاضر به مشتریانمان کمک می‌کنند تا انتشار دی‌اکسید کربن را کاهش دهند، و ما فعالانه در حال کار برای ارائه مدل‌هایی هستیم که در آینده انتشار CO2 را به طور کامل حذف می‌کنند». تیم‌های توان پیشرفته ما بر روی خطوط تولید لودر چرخ‌دار و بیل مکانیکی ما متمرکز شده‌اند و به فناوری‌های باتری، اینورترهای قدرت و همچنین سلول‌های سوختی با انرژی هیدروژن تجدیدپذیر نگاه می‌کنند.

مصالح و معدن در لبه پیشرو

همچنین انتظار می‌رود که کالاهای معدنی و تقاضای کل در 20 سال آینده به طور چشمگیری افزایش یابد که عمدتاً به دلیل انتقال انرژی و مواد مورد نیاز برای برق‌رسانی و زیرساخت‌های اساسی است.

دنیس جانسون، رئیس گروه صنایع منابع، می‌گوید این تقاضا، همراه با قدیمی بودن دارایی‌های تجهیزات، هجوم بازسازی‌های عمده و خرید ماشین‌های جدید را به همراه خواهد داشت. جانسون می‌گوید با توجه به دستاوردهای ایمنی و بهره‌وری ناشی از استقلال، مشتریان به طور فزاینده‌ای راه‌حل‌های مستقلی را خریداری می‌کنند که در کارخانه روی تجهیزاتشان نصب شده است.

جانسون می گوید: «یکی از دلایلی که پذیرش خودمختاری در حال افزایش است، این است که اقتصاد در حال تغییر است. «استقرار به سایت‌های معدنی کوچک‌تر و کوچک‌تر پیشرفت کرده است. امسال و سال آینده، ما سایت هایی را با کمتر از 12 کامیون مستقر خواهیم کرد. این پتانسیل را برای یک پایگاه مشتری بسیار بزرگ‌تر فراهم می‌کند و حتی به سایت‌های معدن و سنگ‌دانه گسترش می‌یابد.”

شرکت‌های معدنی نیز از اولین پذیرندگان تجهیزات الکتریکی بوده‌اند و جانسون از این رویداد برای رونمایی از جدول زمانی کاترپیلار برای معرفی کامیون‌های معدنی بدون آلایندگی با باتری استفاده کرد.

متفاوت از رویکرد توسعه محصول سنتی این شرکت، کامیون‌ها در یک فرآیند همکاری سریع با مشتریان معدن در سراسر جهان از جمله نیومونت، NMG، BHP، ریوتینتو و تک توسعه خواهند یافت. این شرکت می گوید در ابتدا چهار مدل کامیون بدون آلایندگی را معرفی خواهد کرد.

ما در حال کار با این مشتریان هستیم تا کامیون‌ها، زیرساخت‌ها و فناوری را در سایت‌هایشان قرار دهیم تا به ما امکان اعتبارسنجی موارد افراطی – مسافت طولانی، جاده‌های حمل و نقل، گودال‌های عمیق، ارتفاعات بالا، شرایط بسیار گرم و سرد – و ضربه زدن به جدول زمانی برای شروع تولید قبل از سال  بدهد.

Cat می‌گوید تا پایان سال 2022، نمونه‌های اولیه کامیون‌های معدنکاری الکتریکی را در دست اجرا خواهد داشت و مدل‌های یادگیری اولیه در سال 2024 برای اصلاح نیازهای محصول عرضه می‌شوند. در سال 2025، واحدهای آزمایشی در سایت های استخراج مشتری آزمایش خواهند شد و تولید کامل آن در سال 2027 آغاز خواهد شد.

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *