نگاهی به آخرین مدل‌های بکهولودر در جهان

بکهولودرها امروز در خدمات شهری و راهسازی‌ها نقش کلیدی را ایفا می‌کنند. بسیاری از شرکت‌های مطرح ماشین‌آلاتی سعی دارند در طراحی و تولید بکهولودر از یکدیگر پیشی بگیرند. در این مقاله به معرفی جدیدترین‌های این ماشین چندکاره خواهیم پرداخت.

Case؛ ماشین تمام الکتریکی

مدل 580 EV از یک باتری لیتیوم یونی 480 ولت و90 کیلووات ساعت تأمین می شود که با هر اتصال 220 ولت / سه فاز قابل شارژ است. این شرکت می گوید: با اینکه برنامه های شرکت ها متفاوت خواهند بود ، هر بار شارژ یک هشت ساعت کاری معمولی را پشتیبانی می کند. باتری به طور جداگانه پیشرانه و موتورهای هیدرولیک را تأمین می کند ، در نتیجه نیروهای شکست هیدرولیکی برابر با ماشین های دیزلی و این به معنای عملکرد بهتر در هنگام کار همزمان با لودر و پیشرانه است. این واحد با هدف تامین بازار تأسیسات ، پیمانکاران تاسیسات و کارهای دولتی و عمومی عرضه شده است ، زیرا آنها عموماً ابتکاراتی را در جهت کاهش انتشار و کاهش سر و صدا در فضاهای عمومی انجام می دهند.

New Holland؛ مدل با دسترسی بلند

بکهو های سری C برای بلند کردن ، ترانشه زنی، بارگیری یا هل دادن ، با دسترسی تخلیه که اپراتورها را قادر می سازد مواد را به مرکز کامیون بریزند، طراحی شده اند. نیروهای حفر این بکهو حداکثر 12،969 پوند و ظرفیت بالابر لودر تا 11،118 پوند در ارتفاع کامل است. کابین های دارای پنجره هایی از کف تا سقف برای دید بهتر و کنترل های خلبانی موجود برای راحتی بیشتر هستند. بوم های فوق العاده باریک به منظور ایجاد دید بیشتر در ترانشه موجود هستند. مدل برد بلند B95C LR امکان دسترسی به 22 فوت و 4 اینچ را فراهم می کند.

John Deere؛ کارایی بیشتر

 مدل های 310L EP و 210L EP  دارای موتور دیزلی Yanmar 3.3L Tier 4-I  هستند که با 69 اسب بخار قدرت ، با مقررات مربوط به آلایندگی Tier 4-F بدون افتر تریتمنت مطابقت دارد و پیچیدگی دستگاه و تعداد قطعات مورد نیاز برای نگهداری ناوگان را به حداقل می رساند. این شرکت می گوید ، یک پمپ هیدرولیک با جریان متغیر باعث افزایش جریان و افزایش مدیریت نیرو می شود. با افزایش بار موتور ، پمپ، جریان را تعدیل می کند تا تقسیم قدرت بین هیدرولیک و سیستم انتقال قدرت را متعادل کند. علاوه بر این ، هر دو بکهولودر John Deere ، 210L EP و 210L ، افزایش عملکرد لودر را اثبات کرده اند. زمان بالابری لودر به دلیل افزایش جریان پمپ هیدرولیک و شلنگ ها و لوله های با قطر بیشتر ، 26 درصد سریعتر است. ظرفیت بالابر لودر 18 درصد افزایش یافته و از 5342 پوند به 6340 پوند افزایش پیدا کرده است.

Kubota؛ اتصال هیدرولیک اختیاری

لودرهای بکهو L47 و M62 در خط تولید این شرکت جایگزین L39 ، L45 و M59 می شوند. این مدل ها دارای قابلیت اتصال هیدرولیکی تک اهرمی اختیاری جلویی برای اتصال و جدا سازی وسایل است. هر دو دستگاه می توانند از طریق اتصال سریع دو اهرمی مکانیکی یا اتصال سریع هیدرولیکی ، بارگذاری از جلو ، حفاری عقب و سایر ابزارهای اجرایی مانند چنگال پالت یا تیغه جعبه را داشته باشند. با اتصال دهنده هیدرولیکی ، اپراتور فقط باید دو دکمه داشبورد را فشار دهد تا اهرم های نگهدارنده جلو را آزاد کند. پس از عقب نشینی و ادامه پیوست بعدی ، دوباره فشار دادن دکمه ها دوباره اهرم ها را درگیر کرده و عملکرد جدید را ایمن می کند. اپراتور نیازی به خروج از دستگاه ندارد. علاوه بر این ، اتصال سریع  امکان تعویض آسان باکت های بیل مکانیکی Kubota را فراهم می کند ، و یک سیستم سوئیچ سریع عقب چهار نقطه ای باعث جدا شدن آسان در صورت عدم نیاز می شود.

Caterpillar؛ خط جدید بکهوها

خط بکهو کاترپیلار از مدل های Cat 415 ، 416 ، 420 ، 420 XE و 430 تشکیل شده است که به ترتیب جایگزین ماشین های 415F2 ، 416F2 ، 420F2 ، 420F2 IT و 430F2 می شوند. یک نمایشگر اپراتور که از نو طراحی شده است دارای سنجه های دستگاه آنالوگ با نمایشگر اطلاعاتی LCD رنگی است که با کلید لمسی کنترل می شود و برای ناوبری ساده کنترل می شود. پنجره های اطلاعاتی بین حالت های کاربری سریعاً جا به جا می شوند ، در حالی که توضیحات تشخیصی کامل ، عیب یابی و نگهداری دستگاه را ساده می کند. سیستم امنیتی دوباره طراحی شده ، موتور ، انتقال و سیستم هیدرولیک را غیرفعال می کند تا زمانی که رمز عبور معتبری از طریق صفحه کنترل اپراتور LCD وارد شود یا کلید بلوتوث مخصوص دستگاه شناسایی شود. مانند سری F2 ، کنترل خلبانی در مدل های 420 و 430 استاندارد و در مدل های 415 و 416 به صورت اختیاری است. کنترل های جدید صندلی و صفحه نمایشگر صفحه نمایش لمسی LCD اکنون در 420X استاندارد هستند.

JCB؛ یک واحد شنی دار

بکهولودر 1CXT ، کوچکترین مدل بکهو این شرکت ، دارای شنی به جای چرخ است و برای ارائه قابلیت حمل و نقل و قابلیت حفاری یک بکهو لودربا قابلیت مانور و حمل و نقل یک مینی لودر طراحی شده است. این شرکت می گوید، این واحد با کمتر از 6 فوت عرض و 12 فوت طول ، 60 درصد رد کمتری نسبت به یک بکهوی با اندازه کامل دارد. 1CXT دارای قدرت شکست باکت لودر تا 5180 پوند-فوت و حداکثر عمق حفر 10 فوت 1 اینچ است. وزن حمل و نقل زیر 9،600 پوند است. در نتیجه ، 1CXT را می توان بین سایت های شغلی بدون مجوز محموله ترافیکی (با توجه به مقررات محلی) یدک کشید. یک موتور پرکینز با قدرت 49 اسب بخار و 122 پوند فوت گشتاور را برای ماشین فراهم می کند.

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *