معرفی جدیدترین ADT هیوندای

واحدهای اول به ترتیب 28 و 41 تن حمل می کنند و با بیل مکانیکی و لودر هیوندای جفت می شوند.

کامیون های کمپرسی مفصلی هیوندای مدل های HA30 و HA45 به ترتیب 28 و 41 تن محموله دارند. به گفته این شرکت، ADTها اولین واحدهایی هستند که تخصص طراحی، مهندسی، و ساخت تجهیزات ساختمانی هیوندای و هیوندای دوسان Infracore را با هم ترکیب می کنند و بر اساس نسخه های دوسان ساخته شده اند.

ADT ها دارای شش چرخ تمام وقت متحرک هستند، با دیفرانسیل لغزش محدود جلو و عقب و دیفرانسیل طولی که می تواند به صورت دستی قفل شود. آنها دارای گیربکس ZF و سیستم تعلیق گاز هیدرو-گاز خود تراز در محور جلو هستند. پانسیون sus hydro-gas  بهبودی است که جایگزین کمک فنرهای سنتی و فنرهای لاستیکی برای بهبود راحتی اپراتور می شود.

گیربکس های کاهش پشت سر هم در دو محور عقب حداکثر نوسان محورهای عقب را امکان پذیر می کنند.

به گفته این شرکت، یاتاقان‌های درایو لاین عمر سایش را به طرز قابل توجهی افزایش می‌دهند. یاتاقان‌ها از طراحی فولاد به فولاد استفاده می‌کنند که طول عمر مورد انتظار را نسبت به طراحی قبلی فولاد روی برنج (15000 ساعت در مقابل 8000 ساعت) تقریباً دو برابر می‌کند.

پیشرفت در فناوری ساخت، فولاد سخت تر و مقاوم تر در برابر سایش را تولید می کند. طراحی شیار گریس جدید روانکار را به طور یکنواخت‌تر توزیع می‌کند و همچنین به کاهش سایش و کاهش 50 درصدی در مقدار گریس استفاده می‌شود.

دیفرانسیل مرکزی واحد فاصله از زمین را در زیر کامیون افزایش می دهد.

ترمزهای دیسکی مرطوب با روغن خنک شده عمر مفیدی تا 15000 ساعت دارند. ترمز دستی مکانیکی هیدرولیکی فعال شده دستگاه را در حالت ثابت نگه می دارد. این کامیون ها دارای یک گرادیان متر، با محافظ برگردان و عملکرد مرکز ثقل بدنه بیش از حد، برای کمک به رانندگان در هنگام تخلیه و کار در زمین های ناهموار هستند.

بدنه‌های تخلیه دارای گزینه‌های استفاده از گازهای خروجی موتور برای جلوگیری از یخ زدگی و چسبندگی مواد و صفحات سایش داخلی برای کار در کاربردهای سنگ‌های سنگین و سخت هستند.

موتورهای دیزل Tier 4-F اسکانیا هر دو کامیون را تامین می کنند.

HA30 از موتور 9.3 لیتری DC9 توربوشارژ دیزل با قدرت 375 اسب بخار و HA45 از موتور 12.7 لیتری DC13 دیزلی با قدرت 500 اسب بخار استفاده می کند.

کمپرسی های مفصلی دارای گیربکس هشت سرعته اتوماتیک ZF هستند. مبدل گشتاور در تمامی دنده ها قفل می شود که باعث کاهش مصرف سوخت و افزایش راندمان می شود. نقاط خدمات سطح زمین برای حداکثر بهره وری و بهبود ایمنی طراحی شده اند. سایبان موتور برای دسترسی به فیلترها و نقاط پر کردن به جلو متمایل می شود و ساختار کامل کابین نیز می تواند به سمت عقب کامیون کج شود تا دسترسی برای تعمیر و نگهداری فراهم شود.

سیستم نظارت از راه دور هیوندای Hi-Mate استاندارد است و امکان نظارت از راه دور بهره وری، مصرف سوخت، هشدار سیستم و وضعیت تعمیر و نگهداری را فراهم می کند.

به گفته این شرکت، ایستگاه عملیاتی هیوندای ADT برای راحتی بیشتر طراحی شده است. دارای چیدمان ارگونومیک برای کنترل ها، صندلی اپراتور با قابلیت تعلیق هوا با کیفیت بالا، سطح صدای داخلی 72dB(A)، ریل های ایمنی همه جانبه و زیرپایی است. کنترل آب و هوای کامل کابین در هر دو مدل استاندارد است.

یک پنل مانیتور جامع یک بار سنج یکپارچه را برای جلوگیری از اضافه بار و ثبت بهره وری فراهم می کند. عملکردهای تشخیصی در سیستم مانیتورینگ گنجانده شده است و اپراتور می تواند سطح روغن هیدرولیک و گیربکس را از کابین بررسی کند. یک گرادیان سنج اطمینان می دهد که کامیون در محدوده خود با خیال راحت رانده می شود، در حالی که یک دوربین دید عقب یکپارچه و آینه های بزرگ دید همه جانبه عالی را هنگام عقب رفتن در زیر یک بیل مکانیکی یا داخل منطقه تخلیه فراهم می کند.

یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *